Złoty deal- 20% zniżki na biżuterię złotą

FAQ - najczęstsze pytania

Sprawdź instrukcję jak złożyć zamówienie na lombard66.pl i kliknij tutaj.  

Tak, istnieje możliwość zakupu bez rejestracji. Zachęcamy jednak do zarejestrowania się, dzięki czemu możesz widzieć historię swoich zamówień. 

Rabaty dzielą się na jednorazowe oraz wielorazowe. Rabaty nie łączą się. Przy jednym zamówieniu można wykorzystać jeden rabat.

Możesz skorzystać z promocji, która pojawia się na sklepie cyklicznie oraz z kodów rabatowych. Zaobserwuj nas na social mediach, aby być na bieżąco i śledzić nowe promocje: Instagram, Facebook.
Mamy atrakcyjne ceny, niższe niż na inych platformach sprzedażowych. Dostawa z naszego sklepu jest darmowa od 99zł. W wyjątkowych przypadkach, przy hurtowych zamówieniach jest możliwość negocjacji ceny. 

Tak, towar można zwrócić.

Tak, jak najbardziej. Wszystkie nasze lokale znajdziesz tutaj

Konsument ma prawo zwrócić towar do 14 dni, od daty odbioru przesyłki, odstąpić od zawartej na odległość Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Od umowy Konsument może odstąpić, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie znajdziesz w każdej paczce wysłanej z Lombard 66.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lokalu, z którego bezpośrednio zakupiono przedmiot: Listę lokali znajdziesz tutaj.

Lombard 66 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@lombard66.pl

W przypadku zgłoszenia reklamacji, która wymaga zbadania zakupionego towaru Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany przedmiot na swój koszt do punktu lombardu, z którego przedmiot zakupu otrzymał albo odebrał osobiście. Adresy punktów lombardu znajdziesz tutaj, na stronie internetowej sklepu oraz na dowodzie zakupu towaru. W wypadku Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

Zgodnie z regulaminem sklep zwraca koszty przesyłki równe kosztom odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Przelew tradycyjny, na konto bankowe.
Płatność online, operatorem płatności jest PayU. 
Płatność przy odbiorze osobistym w sklepie lub za pobraniem.
Możliwość odroczonej płatności, więcej informacji tutaj. 
 

Czas na opłacenie zamówienia to maksymalnie 2 dni robocze. 

W momencie płatności wybierz Twisto Pay. Twisto zapłaci za Twoje zakupy, Ty otrzymasz maila z podsumowaniem. Od tej pory masz 30 dni na uregulowanie płatności. Limit zakupu przez Twisto to 1500zł. Więcej informacji

Produkty używane sprawdzane są przez naszych wykwalifikowanych pracowników. Biżuteria i wyroby ze złota są sprawdzane dostępnymi metodami weryfikującymi próbę złota. Wyroby nowe są zakupione u autoryzowanych dilerów złota. 

Nasze przesyłki są wysyłane w ciągu 24h. Termin realizacji może potrwać maksymalnie do 4 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji może się przedłużyć. 

Dostawa zamówionych towarów odbywa się przesyłką kurierską DPD, Fedex, UPS, DHL, Pocztex, Inpost, Paczkomaty.

Na chwilę obecną nie prowadzimy wysyłek za granicę. W wyjątkowych sytuacjach prosimy o bezpośredni kontakt z jednym z naszych lokali. Listę lokali znajdziesz tutaj.

Darmowa dostawa obowiązuje od 99zł. W przypadku niższej kwoty przesyłka jest płatna.
 

W sytuacji, kiedy paczka jest widocznie uszkodzona w pierwszej kolejności należy spisać protokuł szkody w obecności kuriera. Następnie powiadomić o tym punkt, z którego przesyłka została zamówiona. Listę naszych lokali znajdziesz tutaj


 

Udzielamy krótkotrwałej gwarancji rozruchowej. W przypadku problemów z dostarczonym towarem prosimy o kontakt bezpośredni z punktem, z którego był zamawiany towar. Listę lombardów znajdziesz tutaj

Przedmiot możesz wycenić:

- na stronie sklepu internetowego korzystając z formularza wycen, znajdziesz go tutaj;

- skontaktować się bezpośrednio z jednym z naszych punktów, lista lokali

Skontaktuj się bezpośrednio z jednym z naszych lokali. Na karcie produktu znajdziesz takie dane jak: e-mail, telefon, adres. Napisz, zadzwoń lub przyjdź. 

Na każdej karcie produktu jest podana lokalizacja produktu. Poniżej:

 

 

U Nas masz gwarancje solidnie zabezpieczonych przesyłek.

>